Gratis Ebok

Förbättra din spänst och snabbhet på 6 veckors eller mindre.

Ladda ner handboken Plyometrisk träning – 6 veckor till bättre spänst och snabbhet med hoppbaserad träning.

Hur skulle du känna dig om du äntligen fick det där klippet i steget så att du kan dominera din motståndare? Vad skulle ett högre vertikalt hopp innebära för dig och idrotten du utövar?

Denna guide innehåller ett träningsprogram med de 8 bästa övningarna som utvecklar din explosivitet och snabbhet. Ta din prestation till nästa nivå med plyometrisk träning.

Innehåll:
  • Därför ska du träna på att landa korrekt.
  • 8 bästa övningarna för ökad spänst och snabbhet.
  • Videolänk och textförklaring till övningarna.
  • Så lägger du upp ett program samt generella rekommendationer.
  • 2 träningsprogram (en nybörjare och en medel/erfaren).
  • Så går du vidare efter 6 veckor.
OM READY TO PERFORM

RTP har ett enda mission, att få dig att prestera bättre i din idrott. Detta gör vi genom att dela artiklar, videos, infografik samt genom våra tjänster och produkter inom träning och prestation.

GRATIS NYHETSBREV

Ifall du väljer att prenumerera på vårt nyhetsbrev hos på READY TO PERFORM så får du e-boken ”Plyometrisk träning” helt kostnadsfritt. Nyhetsbrevet är gratis och som prenumerant får du nya övningar, artiklar m.m. rakt ner i inkorgen varje månad.