Gratis Ebok

Förbättra ditt vertikala hopp på 6 veckors eller mindre.

Resultatinriktat, Enkelt att tillämpa, Uppbackat av forskning.

Plyometrisk träning har även visat sig förbättra sprinthastighet, acceleration och förmåga till riktningsförändring. Handboken passa idrottare inom fotboll, handboll, basket, volleyboll och alla som har målet att bli explosivare och kunna hoppa högre.

Denna guide innehåller ett träningsprogram med de 8 bästa övningarna som utvecklar din explosivitet och snabbhet. Ta din prestation till nästa nivå med plyometrisk träning.

Innehåll:
  • Därför ska du träna på att landa korrekt.
  • 8 bästa övningarna för ökad spänst och snabbhet.
  • Videolänk och textförklaring till övningarna.
  • Så lägger du upp ett program samt generella rekommendationer.
  • 2 träningsprogram (en nybörjare och en medel/erfaren).
  • Så går du vidare efter 6 veckor.
OM READY TO PERFORM

RTP har ett enda mission, att få dig att prestera bättre i din idrott. Detta gör vi genom att dela artiklar, videos, infografik samt genom våra tjänster och produkter inom träning och prestation.

GRATIS NYHETSBREV

Ifall du väljer att prenumerera på vårt nyhetsbrev hos på READY TO PERFORM så får du e-boken ”Plyometrisk träning” helt kostnadsfritt. Nyhetsbrevet är gratis och som prenumerant får du nya övningar, artiklar m.m. rakt ner i inkorgen varje månad.